Sirma CI (Customer Intelligence) предлага интелигентни софтуерни решения в областта на търговията (Retail). Ние консултираме и подпомагаме търговските организации в дигиталната им адаптация за т.нар. многоканална търговия, като внедряваме доказани софтуерни решения, съответстващи на фазата на развитие на всеки търговец.
Този подход позволява гъвкаво използване на ресурси, платформени решения и софтуерни модули, които осигуряват на търговците допълване или усъвършенстване на съществуващите системи, съобразени със специфичната им дейност.
Екипът ни притежава над 10 години опит и знания, натрупани в търговията и дигиталната индустрии. Нашите решения помагат да се събират, обединяват и анализират данни от онлайн и офлайн дейности и транзакции на търговските организации, с цел по-добро разбиране на потребителското поведение, модели, навици и персонална мотивация.
Фокусираме се върху средни и големи търговски вериги, които имат необходимост от внедряване на нови или надграждане на съществуващи информационни системи за многоканална търговия. Специализацията ни е в направления: мода, спорт, търговия на дребно, бързооборотни стоки, търговски центрове, потребителска електроника, продукти за персонална хигиена и почистване, туристическа индустрия, търговски зони на летища и т.н. Основните ползи са:
Централизирането на транзакционните процеси в база данни, както и използването на семантични технологии в извличането, анализа и интерпретацията на данни от всички източници, позволява 360° изглед и различни анализи, които улесняват индивидуалното поведенческо таргетиране;
Извличане на допълнителна стойност от данните - вградените интелигентни алгоритми, аналитични инструменти, както и възможността за персонализирани решения, съобразени с индивидуалните нужди на търговеца, осигуряват ценни прозрения и информация. Фокусът върху данните, дълбокото разбиране на клиентското поведение и мотивация, заедно с безпроблемното управление на доставките към крайните клиенти, ще помогнат на търговците да персонализират комуникацията, подобрят потребителското преживяване и управляват лоялността на своите клиенти;
Подпомагане продажбите, продуктовото сегментиране, въвеждането и развитието на нови услуги и продукти на пазара, създаването на прогнози и различни анализи, следене на KPI’s и други индикатори, с цел максимизиране възвращаемостта на инвестициите.
бул. "Цариградско Шосе" №135, 1784 София, България тел: +359-2-976-8310
202 N 9th St, Suite 201B, Boise, ID 83702, USA Tel: (800) 701-3710 ext. 101
© Sirma Group 2018
Привет !
Мога да отговарям на въпроси като:
Кои са в борда на Сирма?
Кой е Цветан Алексиев?
Виж Помощ за още примери
We are using your personal data to improve your browsing experience on our site. To find out more or to opt-out, please read our Privacy Policy.
By choosing I Accept, you consent to our Privacy Policy.